beverage-citrus-close-up-1536869.jpg
 
 
 
 

Οι πλούσιες φυτικές ίνες που υπάρχουν στα μήλα, ευθύνονται επίσης για το αίσθημα πληρότητας που νιώθουμε όταν τα τρώμε, χωρίς μάλιστα να φορτωνόμαστε με πολλές θερμίδες (περ. 95 σε ένα μεσαίου μεγέθους φρούτο). Αυτό συμβαίνει γιατί το σώμα μας χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να χωνέψει μια σύνθετη ίνα, απ’ ό, τι πιο απλά υλικά όπως η ζάχαρη ή τα επεξεργασμένα δημητριακά. Οτιδήποτε με τουλάχιστον τρία γραμμάρια φυτικών ινών, είναι μια καλή πηγή θρεπτικών συστατικών. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα πρέπει να λαμβάνουν περίπου 25 με 40 γραμμάρια την ημέρα.


Το πορτοκάλι είναι εσπεριδοειδές που ανήκει στην ίδια οικογένεια με το γκρέιπφρουτ και το μανταρίνι. Καλλιεργείται σε όλο τον κόσμο, σε θερμές περιοχές και είναι ιδιαίτερα δημοφιλές, λόγω της αρωματικής του γεύσης, αλλά και για τα σημαντικά οφέλη του για την υγεία μας.